Схема роботи з розсилки та інвайтингу в Telegram – що потрібно, яка ціна?

розсилки та інвайтинг в Telegram

Збільште охоплення ваших кампаній у Telegram: Від автоматизованого збору аудиторії до персоналізованих розсилок!

Для роботи в Telegram, чи то розсилка, чи то інвайтинг (запрошення в чат), спершу потрібно зібрати базу користувачів Telegram – список нікнеймів користувачів. Їх можна отримати в самому Telegram або перевірити наявну у вас базу мобільних телефонів на наявність їх у Telegram.

✍️ Способи збору аудиторії

  • Через чати: Зібрати аудиторію користувачів у Telegram найпростіше, зібравши за ключовими словами чати конкурентів. Це можна зробити автоматизовано (якщо ви надасте список таких ключових слів – і відібрати ті, які ви вважатимете цільовими) або ви можете зробити це пошуком у застосунку. Далі можна зібрати або учасників цього Telegram-чату, або, якщо аудиторія чату закрита адміністраторами, зібрати активну аудиторію – ту, яка писала, наприклад, останні 10,000 повідомлень у цьому чаті.
  • Через канали та пабліки: Аудиторію каналу або пабліка, де контент публікується лише адміністратором каналу, можна зібрати лише за коментарями в цьому каналі, якщо адміністратор каналу ввімкнув таку можливість. Однак кількість такої аудиторії зазвичай надзвичайно мала, хоча вона максимально активна та жива.
  • Перевірка номерів телефонів: Цей спосіб підходить, якщо у вас є база контактів ваших клієнтів. Ви можете перевірити їхні номери в Telegram і працювати з даною базою, далі розсилати їм особисті повідомлення або створювати чат з вашою пропозицією і запрошувати туди цих користувачів. За статистикою, з бази телефонних номерів 30% матимуть нікнейми в Telegram.
    Збір аудитрії за геолокацією: Таким чином можна збирати користувачів які відкрили можливість знайти їх через функцію Telegram Люди поруч.

Можливості повідомлень у Telegram

В особисті повідомлення Telegram можна надсилати текст, фотографію, фотографію з кнопкою з посиланням, голосове або відеоповідомлення. У цьому плані у месенджера набагато більше переваг перед стандартною SMS-розсилкою або email-розсилкою, доставленість яких буде в рази меншою.

⚙️Механізм роботи з нами

1️⃣ Підготовка бази: Ви надаєте готову базу нікнеймів Telegram або номери телефонів, або ми збираємо цю базу для вас.
2️⃣ Послуги: Домовляємося про вид послуги – розсилка в особисті повідомлення або інвайтинг у чат. Погоджуємо креатив – якщо потрібно – редагуємо його або допомагаємо створити (платно)
3️⃣ Прайс і терміни: Робимо для вас прорахунок за прайсом і обговорюємо терміни.
4️⃣ Оплата: Ви робите оплату безпосередньо нам або через біржу (там комісія 9%).
5️⃣ Работа: Робимо розсилку або інвайт – залежно від бази терміни можуть бути від 1 до 10 днів – щоб зменшити ймовірність бана. Також під час роботи можемо змінювати креативи, аудиторію тощо.
6️⃣ Звіт: Через обумовлені терміни ми надсилаємо вам звіт про виконану роботу.

💰Ціни на розсилку в особисті
🟣Від 200 до 300 повідомлень: 4,1 грн.
🟣Від 300 до 500 повідомлень: 3,9 грн.
🟣Від 500 до 1000 повідомлень: 3,7 грн.
🟣Від 1000 до 2000 повідомлень: 3,4 грн.

💰Ціни на Інвайтінг у чат
🟣Від 200 до 300 повідомлень: 2,6 грн.
🟣Від 300 до 500 повідомлень: 2,5 грн.
🟣Від 500 до 1000 повідомлень: 2,4 грн.
🟣Від 1000 до 2000 повідомлень: 2,3 грн.

🟣Перевірка мобільно на наявність у Telegram – 0,6 грн./мобільний